Дизайн 911

Дизайн 911

Лідер ринку з продажу автозапчастин

Про проект:Компанія Design 911 - лідер ринку з продажу повного спектру запчастин Porsche OEM та післяпродажного обслуговування та відновлення для ринків Великобританії, Європи та всього світу

Послуги:вебдизайн, pозробка, SEO оптимізація.

Задача:Створити зручний каталог продукції з можливістю викачати технічну документацію, а також розробити розширену систему пошуку оригінальних деталей по моделі авто

Результат:Ми розробили сайт з продажу оригінальних запчастин Porsche - Design 911 з покращеним пошуком по моделі та конфігурації авто, використовуючи передові технологічні можливості платформи Magento

Презентація послуг компанії

Передбачили можливість для майбутнього масштабування без значних часових і фінансових інвестицій

Сторінка-вітрина

Каталог продукції

Картка товару

Дизайн

Для данного сайту було створено більше 20 сторінок. включаючи каталог продукції, технічну документацію, розділ новин та блогу, а також каталог брошур

Розширений пошук

Розроблена система пошуку надає можливість не просто підшуковувати необхідні деталі за назвою, або категорією.

На сайті, використовуючи передові можливості magento 2 ви можете обрати серію та тип автомобіля і система пошуку визначить серед всіх пропозицій, які будуть підходити саме для вас.

Подібний функціонал в рази пришвидшує та покращує досвід використання вашого сайту та формує постійних клієнтів, які точно знають, що зможуть відшукати саме те, що їм потрібно!

Не візуальний функціонал сайту

При розробці сайту було інтегровано
багато сучасних технологій та кращих практик magento 2

  • Інтеграція з 1С

    Розроблено обмін данними між magentoта 1С системою, обмін відбувається по замовленням, залишкам, цінам, акційним механікам

  • Інтеграція з Amazon Cognito

    єдина система збереження данних про користувача, авторизації і особистий акаунт для різних систем, онлайн магазин, оффлайн магазин, телефон, кассовий апарат

  • Обробка замовлень

    Розроблено та реалізовано бекенд-логіку для повного циклу обробки замовлень: від моменту створення користувачем до зміни статусів та формування історії покупок для користувача.

  • Інтеграція платіжних та логістичних систем

    Реалізовано інтеграцію із зовнішніми сервісами (платіжні системи, служби доставки) через відповідні API. Це забезпечує автоматизацію процесу оплати замовлень та розрахунку вартості/оформлення доставки.