
Про проект:Iнтернет-магазин з повним та унікальним асортиментом для України. Магазини Бомонд розташовані майже у кожному великому місті України.
Послуги:вебдизайн, pозробка, SEO оптимізація.
Задача:Розробити інтернет-магазин компанії та посилити свою онлайн присутність на ринку. Створити зручний та зрозумілий інтерфейс для вишуканої та вимогливої аудиторії.
Результат:Ми отримали продуманий до дрібниць продукт, легкий та світлий інтерфейс, який підкреслює унікальність бренду та водночас не відволікає користувача від покупки.
Головна сторінка
Сучасний, лаконічний та функціональний дизайн
Перший Екран
- Закріпили навігаційне меню вгорі сторінки.
- Пропрацювали ієрархічну структуру каталогу послуг.
- Розмістили каталог в горизонтальному порядку, структурували субкатегорії.
Чіткий опис компанії одразу дає розуміння, хто ви і чим займаєтесь. Це формує довіру, затримує користувача на сайті та підводить до дії — перегляду послуг чи залишення заявки.

Блок популярних товарів
Допомагає відвідувачам швидше вибрати затребувані позиції, підвищуючи довіру до сайту і стимулюючи покупки.
Блок новинок
привертає увагу до нових надходжень і демонструє актуальність асортименту.
Унікальна торгова пропозиція (УТП)
Чітко доносить головні переваги компанії, допомагає залучати клієнтів та збільшувати конверсію.

Акції (банер)
інформує про спеціальні пропозиції та знижки, спонукаючи користувачів до цільових дій.
Вигідні пропозиції
підкреслює товари з найкращими умовами покупки, стимулюючи інтерес і конверсію.




Сайт оформлений у вигляді журналу, що підкреслить фірмову стилістику і схожимий на гарну вітрину з ненав’язливо представленими цінами.
- Акцентували увагу користувача на товарі та його конфігураціях
- Спрощений процес вибору товару за допомогою зручних фільтрів


Сторінка, де покупцю важливо знайти відповіді на всі свої питання щодо товару, його характеристик, умов оплати, повернення, доставки та інше
- Акцентували увагу користувача на товарі та його конфігураціях
- Спрощений процес вибору товару за допомогою зручних фільтрів



Максимально спростили чекаут, інформацію у формі замовлення структурували та розбили на смислові блоки шляхом візуальних акцентів.

Велика частка аудиторії купують товари з мобільних телефонів або планшетів, розробляємо інтерфейси з урахуванням цього
