bomond
Bomond
Про проект
Iнтернет-магазин парфумерії та косметики елітних брендів та доступнішої продукції з повним та унікальним асортиментом для України.
Магазини Бомонд розташовані майже у кожному великому місті України.
Задача
Розробити інтернет-магазин компанії та посилити свою онлайн присутність на ринку. Створити зручний та зрозумілий інтерфейс для вишуканої та вимогливої аудиторії.
Результат
Ми отримали дійсно якісний та продуманий до дрібниць продукт, легкий та світлий інтерфейс, який підкреслює унікальність бренду та водночас не відволікає користувача від покупки. Ми надалі продовжуємо співпрацювати з магазином та покращувати його.
Main
page
page
Головна сторінка
- Яскраві банери з актуальними акціями та пропозиціями на першому екрані
- Блоки з основними розділами та найвигіднішими пропозиціями, як додаткові точки входу
catalogue
Каталог товарів
Сайт оформлений у вигляді журналу, що підкреслить фірмову стилістику і схожимий на гарну вітрину з ненав’язливо представленими цінами.
- Акцентували увагу користувача на товарі та його конфігураціях
- Спрощений процес вибору товару за допомогою зручних фільтрів
product page
Сторінка товару
Сторінка, де покупцю важливо знайти відповіді на всі свої питання щодо товару, його характеристик, умов оплати, повернення, доставки та інше
- Акцентували увагу користувача на товарі та його конфігураціях
- Спрощений процес вибору товару за допомогою зручних фільтрів
mobile
Мобільна версія
Велика частка аудиторії купують товари з мобільних телефонів або планшетів, розробляємо інтерфейси з урахуванням цього
checkout
Сторінка оформлення замовлення
Максимально спростили чекаут, інформацію у формі замовлення структурували та розбили на смислові блоки шляхом візуальних акцентів.
Сторінка оформлення замовлення
Максимально спростили чекаут, інформацію у формі замовлення структурували та розбили на смислові блоки шляхом візуальних акцентів.
Design
В результаті злагодженої роботи команди Planeta Web вийшов легкий та світлий
інтерфейс, який підкреслює унікальність бренду та водночас не відволікає користувача від покупки